Atenció Capgrossos, que tornem a l’activitat castellera. Agafeu el calendari (si és que encara no el teniu al mòbil sincronitzat) i subratlleu la data del divendres 18 de febrer. Ens tornem a veure, tornem als assajos.
En tenim tantes ganes de tornar-hi! Esperem que la Covid ens deixi, després de no deixar-nos assajar abans de les Decennals. Volem que aquesta sigui una temporada normal, com les que eren abans de la maleïda pandèmia. I tenim molta feina a fer! Estrenem tècnica i necessitem el local ple des del primer dia!
IMPORTANT: Aquesta temporada se segueix funcionant amb el sistema de confirmació d’assistència via mail o l’App de la colla. Ja podeu confirmar que vindreu a aquests primers assajos.
APROFITA i descarrega’t l’App de Capgrossos!
Quan comencen els assajos?
FEBRER: (Durant aquest mes només assajarem els divendres)
- 1r ASSAIG: dia 18 a les 19.45h la canalla i a les 21h general fins les 22:30h.
- 2n ASSAIG + Carnestoltes: dia 25 a les 19.45h la canalla i a les 21h general fins les 22:30h.
A PARTIR DE MARÇ:
- DIMARTS: a les 19.45h la canalla i a les 21h general fins les 22:30h.
- DIVENDRES: a les 19.45h la canalla i a les 21h general fins les 23:00h.